قیمت تلویزیون ال جی نانو 75

Wiki Article


میزان بلندی صدای آنها در بعضی از مدل های گران قیمت بسیار خوب است به طوری که شما را از خریدن ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه بی نیاز می سازد. برند های مختلف با هوشمند سازی تلویزیون های 75 اینچ خود ویژگی های جذابی را به آنها اضافه کرده اند که ارزش خریدشان را بالا می برد. امروزه خرید تلویزیون با سایز seventy five اینچ بسیار متداول می باشد و اکثر مردم از تماشای فیلم و بازی در تلویزیون های بزرگ لذت می برند.


دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسی‌های تخصصی زومیت و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر شما کمک خواهد کرد. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های تلویزیون انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. برای اطلاع از قیمت‌‌ های تلویزیون کافی است وارد تب قیمت در صفحه محصول شده تا به ترتیب ارزان به گران قیمت‌های فروشگاه‌ها را مشاهده کنید.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

پردازنده ی قدرتمند Quad-Core processor در تلویزیون 65up8100 ال جی در صدد ایجاد صحنه های جذاب و دیدنی تلاش خواهد کرد. بنابراین شاهده خالص ترین و شفاف ترین صحنه ها از این نمایشگر خواهید بود. بلندگوهای Down Firing در ساختار این تلویزیون ال جی به کار گرفته شده است، به لطف وجود این بلندگوها صدا ۲۰ وات به صورت رسا و شفاف عرضه خواهد گشت. فناوری Al Acoustic و Al sonud جهت برخورداری از صدایی بلندتر در این قسمت مستقر شده است. با توجه به حضور نسخه پیشرفته آن امکان اتصال به اینترنت ، وبگردی، اتصال به موبایل و اشتراک داده دستیار صوتی و نصب برنامه های مختلف از فروشگاه گوگل پلی قابلیت هشدار ورزشی و بسیاری از ویژگی های دیگر را در این قسمت گنجانده اند.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


این سرویس به عنوان اولین سرویس تلویزیون عمومی منظم و با محدودیت بالای جهانی نامگذاری شد. اولین فاصله زیاد پخش تلویزیون عمومی که از واشنگتن DC به نیویورک پخش شد، در 7 آوریل 1927 پیدار شد. هربرت هوور اولین سرویس مشابه WGY بود، شنکتدی، نیویورک در 11 می 1928 افتتاح شد. اولین نمایش تلویزیون انگلیسی مردی با گل در دهانش بود، که در ژوئیه 1930م پخش شد. ایستگاه CBS در نیویورک اولین برنامه‌های منظم خود را در هفت روز هفته در ایالات متحده پخش می‌کرد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

برنامه Google Duo نیز امکان برقراری تماس تصویری را برای شما فراهم کرده است. تلویزیون سامسونگ با پشتیبانی از دستیارهای صوتی الکسا، گوگل و بیکسبی، دستورات صوتی شما را در کم‌ترین زمان ممکن اجرا می‌کند. می‌توانید کامپیوتر و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و محتوای خود را روی نمایشگر بزرگ 75 اینچ به اشتراک بگذارید. امکانات تلویزیون سامسونگ 75Q60B ممکن است بسته به موقعیت مکانی شما کار نکند.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


همچنین امکان اتصال به دستگاه با بلوتوث و وای فای هم امکان پذیر است که جزو سریع ترین و ساده ترین روش ها محسوب می شوند. برای افزایش و بهبود کیفیت صدا و تصویر تلویزیون فناوری های جدید و زیادی به کار رفته است. تلویزیون AU9000 سایز seventy five اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سامسونگ محسوب می شود. این محصول که با مدل کامل UE75AU9000UXCE نیز در بازار شناخته می شود جزو تلویزیون های سری 9 سامسونگ می باشد. تلویزیون سونی X9500H سایز seventy five اینچ جزو تلویزیون های 2020 سونی به حساب می آید.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

تلویزیون ال جی نانو 86 با مدل کامل NANO86VPA نیز در بازار شناخته می شود و برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا... این تلویزیون به دو اسپیکر مجهز است که توان خروجی کلی صدایی برابر با 18 وات را تولید می‌کنند. این مدل به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون GTV-75KE821S سایز seventy five اینچ می‌توان به امکان کنترل لوازم متصل به تلویزیون با ریموت‌کنترل و رابط تیونر داخلی اشاره کرد. تلویزیون ال‌جی 65NANO75 از سری تلویزیون‌های نانوسل کمپانی ال‌جی در سال 2021 رونمایی شد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


سیستم تمام الکترونیک اولین بار توسط فیلو تیلور فرانس وورس در پائیز سال 1927م نمایش داده شد. فرانس وورس مزرعه مورمون پسری از ایداهو ، او اولین بار در سن14 سالگی این سیستم را در نظر داشت. اولین ایده را با معلم شیمی دبیرستانش بحث می‌کرد، کسی که فکر می‌کرد که آن بدون دلیل کار نمی‌کند (فرانس وورس بعدا به معلمش ثابت کرد ژاستین تال من که یک کلید بر روی اختراعش قرار داد). او به دنبال ایده خود در آکادمی جوانان بریگهام (جدیدا دانشگاه جوانان بریگهام) بود. تلویزیون یک ابزار مخابراتی برای ارسال و دریافت عکسهای متحرک و صدا از یک فاصله دور می باشد.



با وجود این سطح پیکسل که حدود 8 میلیون است شما صحنه هایی فوق العاده دل انگیز را از صفحه نمایش این تلویزیون مشاهده خواهید کرد. ویژگی Al Brightnes management را با پیروی از هوش مصنوعی قادر است که روشنایی صفحه نمایش را به صورت خودکار با روشنایی و شرایط محیط تنظیم کند. گفتنی است که در این ویژگی 9 حالت تصویر نهفته‌ است؛ که شامل حالت بازی حالت ورزشی، سینمایی و… می باشد. بنابراین شما قادرید که با محتوای درحال پخش آنها را به فرصت دهید تا شاهد صحنه‌هایی جذاب و دیدنی باشید. توسط قابلیت فیلم کار در این تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی فیلم و سریال های مورد علاقه تان را به آن صورت که فیلمسازان و کارگردانان انتظار دارند مشاهده می نمایید‌‌. فناوری LG Local contact همانطور که از نامش پیداست قادر است که کنتراستی فراوان را در صحنه ها ایجاد سازد تا تصاویر با روشنایی و شفافیت بالایی بر روی صفحه نمایش پدید آید.


تلویزیون ال جی 55 nano 75


این قابلیت برای اشخاصی که از ساندبار و سیستم صوتی در کنار تلویزیون خود استفاده می‌کنند، یک ویژگی بسیار پرکاربرد خواهد بود. در واقع Bluetooth Surround Ready در تلویزیون ال‌جی 65UP75006 هماهنگی میان تصویر و صدا را به طور کامل برقرار می‌سازد. این قابلیت در بهترین حالت هماهنگی کامل میان صدای تلویزیون با انواع سیستم صوتی را برقرار ساخته تا وقفه و عدم هماهنگی در پخش صدای این دو دستگاه وجود نداشته باشد. صدایی غنی‌تر با تجربه‌ای فراگیر را می‌توانید در اتصال تلویزیون به سیستم صوتی دریافت کنید. ال‌جی دارای تلویزیون‌هایی بسیار باکیفیت است که نه تنها از وضوح عالی و امکانات گسترده برخوردار شده‌اند، بلکه دارای کیفیت ساخت مناسبی هستند تا استحکام بالایی را در بدنه داشته باشند. در تلویزیون ال‌جی 65UP75006 از متریال باکیفیت استفاده شده و این تلویزیون بهترین مواد اولیه را برای مقاومت بالا ارائه می‌دهد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

این سیتم عامل به صورت کلی شباهت بسیار زیادی به اندروید دارد و فضای آن مانند اندروید با تغییرات جزئی ارائه شده است. در نظر داشته باشید که هایسنس اهمیت زیادی به نوع درگاه‌های ارتباطی داده است و به صورت متنوع از پورت های مختلفی برای پخش صدا و تصویر استفاده کرده که در نوع خود بسیار کاربردی به حساب می‌آید. تلویزیون سونی X80J در ابعاد متنوعی عرضه می شود که شامل 43، 50، 55، sixty five و seventy five اینچی است. در مقابل برای تلویزیون سونی X90J امکان سفارش مدل 43 اینچی وجود ندارد و ابعاد آن از 50 اینچی شروع می شود.


همچنبن پردازنده موجود در این تلویزیون از نوع X1 Ultimate با چهار هسته‌ی مرکزی است. که سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد و به شکل مطلوبی تصاویر 4K را پخش می‌کند، و روشنایی HDR بر روی صفحه نمایش LED آن به شکل بسیار مطلوبی ارائه می‌شود. همچنین سونی در این تلویزیون برای بهبود زاویه دید از یک لایه اضافه بر روی پنل VA پشتیبانی کرده که موجب شده مقدار کمی کنتراست تصویر ضعیف‌تر شود. همچنین تلویزیون‌های ال جی با سبک خاص در طراحی و بسیار زیبا و تمیز، نقطه قوت هر اتاقی از نظر دیزاین به شمار می‌آیند. شما می‌توانید جهت آشنایی با بهترین مدل‌های ال جی به جدول پایین نیم نگاهی بی‌اندازید. دستیار صوتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و تلویزیون خود را با صدای خود با یک صفحه اصلی جدید کنترل کنید تا راحتی و کنترل بیشتری ایجاد شود.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ

تلویزیون ال جی نانو 75


تلویزیون 75UP7750 از دو پایه ی دو شاخه ای برخوردار است که در دو طرف تلویزیون قرار داده می شوند. تلویزیون ها در ابعاد مختلف و برای استفاده در جاهای مختلفی ساخته می شوند. اندازه تلویزیون ها را با واحد اینچ نمایش می دهند و با توجه به اندازه محیطی که می خواهیم در آنجا به تماشای تلویزیون بپردازیم، سایز تلوبزیون را انتخاب می کنند. تلویزیون 75 اینچ برای محیط هایی مانند سالن های پذیرایی بزرگ و نمایشگاه ها مناسب می باشد.


Game Optimizer یا بهینه سازی بازی باعث میشود که بازی سریعتر و با سرعت بهتری انجام شود. با توجه به نوع بازی که انجام می دهید، گرافیک بازی نیز در بهترین حالت خود نمایش داده میشود و تجربه لذت بخشی از گیم را روی این تلویزیون به دست خواهید آورد. راه های اتصال به تلویزیون ال جی LG 75UN7100 از طریق پورت های ورودی و خروجی نصب شده بر ان امکان پذیر است.



این تلویزیون دارای فناوری AI Sound است و بهترین حالت صدا را با توجه به محتوای در حال پخش انتخاب میکند. همچنین با استفاده از تکنولوژی AI Acoustic Tuning صدای تلویزیون را با توجه به شرایط محیط تنظیم میکند. تلویزیون LED ال جی 75UP8050 از فناوری Ultra Surround برای تولید صدای فراگیر مجازی پشتیبانی میکند.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


در تلویزیون هایی که از فناوری Frame Dimming استفاده می کنند تمامی صفحه رو به تاریکی می رود و ماه نیز تنها به واسطه رنگ خود متفاوت خواهد بود. ولی همین صحنه در یک تلویزیون Local Dimming به این صورت خواهد بود که یک ماه بسیار درخشان در میان آسمانی با تیرگی عمیق قرار می گیرد و اینگونه صحنه ای بسیار زیباتر پدید خواهد آمد. این فناوری به خصوص خود را در فیلم ها و بازی هایی که بیشتر در صحنه های تاریک می گذرند می تواند کاربرد داشته باشد و کارایی آن در چنین صحنه هایی به خوبی مشخص می شود. فناوری Local Dimming تاثیر مهمی بر کنتراست داشته و معمولا کنتراست آن به صورت جداگانه بیان می شود که در مورد تلویزیون X90J کنتراست Local Dimming به 6221 به 1 می رسد که کنتراستی بسیار خوب و در خور توجه است. قابلیت DTS است و فایل های فشرده صوتی را به راحتی و با کیفیت بالا رمز گشایی می کند تا کاربران بتوانند نهایت استفاده خود را از ال جی 75UP7750 ببرند. تلویزیون UP7750 با داشتن ویژگی clear voice lll نویز های موجود در امواج صوتی را از بین برده و می تواند دیالوگ هایی واضح و شفاف را به کاربران خود منتقل کند .


امروزه بیشتر افراد به دنبال تلویزیون های بدون فریم، باریک و ظریف هستند. چون اینگونه تلویزیون ها نه تنها فضای کمتری اشغال می کنند بلکه تجربه ای از حس عمیق تماشای برنامه های تلویزیونی را نیز برای کاربران ایجاد می کنند. تلویزیون ال جی 75NAONO75 به صورتی بسیار خوش فرم و با ظرافتی بی مانند طراحی شده است.ضخامت بسیار کمیدارد، بدون فریم است و به وسیله یدو پایه ی چنگکینسبتا باریک هم روی میز تلویزیون استقرار می یابد. به عبارتی دیگر، ویژگی های ظاهری این تلویزیون به صورتی است که هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی، کادر یا پایه های آن اصلا در دید بیننده نباشد و بیننده بتواند با تمام وجود از تماشا لذت ببرد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

هر دو تلویزیون از فناوری های Variable refresh fee یا همان رفرش ریت متغیر و Auto Low Latency Mode یا همان کاهش خودکار لگ استفاده می کنند که می تواند باعث شود بازی ها روان تر و پویا تر اجرا شوند. در حال حاظر در انتخاب سایز های 50 تا 85 اینچ، تلویزیون سامسونگ سری TU7000 میان رده ترین انتخاب و Q90A بالارده ترین تلویزیون در شرکت سامسونگ است. مشخصات و امکانات مدل های مختلف از تلویزبون فیلیپس با همدیگر متفاوت بوده و شما عزیزان می توانید هر کدام را با جزئیات در صفحه محصول مشاهده نمایید.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


این تلویزیون در ضخامت متوسطی ساخته شده و به نسبت اندازه‌ای که دارد دارای میزان ضخامتی متناسب خواهد بود. موقعیت قرارگیری درگاه‌های ارتباطی در پشت پنل تلویزیون بسیار مناسب بوده و به راحتی به ورودی‌های تلویزیون دسترسی پیدا می‌کنید. نمایندگی و پخش لوازم خانگی و محصولات آاگ-کنوود - تلویزیون ،یخچال ، لباسشویی و ...


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


هر دو این تلویزیون ها نیز مانند هر وسیله اندرویدی دیگری به فروشگاه اپلیکیشن گوگل موسوم به گوگل پلی مجهز شده اند که می توانید از طریق آن اپ های مورد نیاز خود را دانلود کنید. این دو تلویزیون سونی دارای سرویس های پخش استریم فراوانی همچون نتفلیکس، آمازون پرایم ویدئو، اچ بی او مکس و… هستند که کافیست با ورود به اپ آنها و تهیه اشتراک کاربری، به دنیایی نامحدود از فیلم و سریال دیدنی دسترسی داشته باشید. در جدول بالا میتوانید مقایسه سونی x90j با x80j را در زمینه‌ی امکانات هوشمند مشاهده کنید. در حال حاضر سونی برخی از بهترین پردازنده ها را برای تلویزیون های جدید خود به کار گرفته است که شاید بهترین آنها پردازنده های شناختی سری XR باشد. تلویزیون سونی X90J از همین پردازنده شناختی XR استفاده می کند در حالی که تلویزیون X80J از پردازنده X1 استفاده می کند. پردازنده XR که به یکی از برترین نمونه های هوش مصنوعی مجهز شده است می تواند با تجزیه و تحلیل محتوایی که در حال پخش است، واکنش مغز انسان به دیدن این تصاویر را شبیه سازی کند تا محتوا را به آن صورتی که بیننده دوست دارد ببیند پردازش کند.


هنگام تماشای تلویزیون 65A90J سونی نگران محتوایی که به تماشای آن نشسته‌اید نباشید. پردازنده‌ی هوشمند Cognitive Processor XR شرکت سونی تمامی کارهای لازم را برای شما انجام می‌دهد. به کمک فناوری XR 4K Upscaling کیفیت تمامی محتواها تا نزدیک به 4K ارتقا داده شده و شما شاهد تصاویری با کیفیت بسیار بالا خواهید بود. پردازنده‌ی هوشمند Cognitive Processor XR تلویزیون 65A90J سونی به حجم بسیار وسیعی از داده‌ها دسترسی دارد و با کمک گرفتن از این پایگاه داده‌ی قدرتمند جزئیات و بافت‌های از دست رفته‌ی تصاویر را ترمیم نموده و کیفیت و وضوح تصاویر را ارتقا می‌دهد.


برای خرید تلویزیون 4k و خرید تلویزیون 8k هنگام خرید اینترنتی تلویزیون از فروشگاه بانه دات کام با قیمت تلویزیون مناسب میتوانید بهترین و جدیدترین و آخرین مدل از انواع تلويزيونها را خریداری کنید. برای خرید تلویزیون شیائومی 4k mi television و همچنین انواع مانیتور گیمینگ با بالاترین کیفیت از سایت آنلاین ما دیدن فرمایید . برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. محتوای HDR به صورت کلی بر روی کنتراست تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگ قابل نمایش در تلویزیون تاثیر بسزایی دارد و آنها را تا حد بسیار فوق‌العاده ای بهبود می‌دهد. استفاده از فناوری HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تقویت شوند و در نتیجه تصاویر به صورت زنده تر و جذاب تر به بیننده منتقل شود‌. برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز از قابلیت بسیار جذابی به نام FilmMaker در این محصول استفاده شده است که این قابلیت سبب می‌شود تا تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز کارگردان بوده است در اختیار بیننده قرار بگیرد.

Report this wiki page